Ze verstaan ons toch?? - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Ze verstaan ons toch?? - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Ze verstaan ons toch??

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

10 Juni 2005 | China, Hangzhou

Hai allemaal,

Nou we zijn gisteravond inderdaad naar paradijs café geweest konden het niet laten. EN we zijn ook weer donders origineel geweest met het uitkiezen van ons eten en drinken, uuuuuh not. Gewoon weer die heerlijke tonijnsalade als voor gerecht en daarna een lekker hamburger met frietjes. En niet de tomaten ketchup vergeten. Haha ben daar helemaal verslaaft aan iedereen die me redelijk goed kent die kunnen dat allemaal beamen. EN het leuk is nog dat ze in het restaurant van het hotel het ook al weten. Als Kirsten ik gaan eten komen ze meestal al aanzetten met de ketchup fles haha. Maar ik dwaal af! We hadden als drinken natuurlijk Ananassap. Er is een meisje die ons eigenlijk bijna altijd helpt als we daar zijn. Ze komt al naar onze tafel en zegt gelijk al “two pineapple jus”. Ze begon zelfs gister tegen ons in het chinees te praten. Ze dacht volgens mij nou die zijn hier al zo lang die moeten vast al wel aardig een woordje chinees spreken, maar helaas toch niet op 20 woordjes na. Maar we snapte haar wel de hele tijd, maar ja dat is meer je inleving hahaha. We hadden ook nog wel ff een blunder. Er zaten twee manen achter ons te eten en die waren engels. Dus op gegeven moment zij ik tegen kirsten nou ik ben blij dat wij geen engels praten want dan kan eigenlijk iedereen wel een gedeelte van je gesprek verstaan. Hoor je hen daarna zeggen (tegen mekaar dan wel hoor) Nou ik ben juist blij dat ik engels praat, is veel makkelijker. Shit hey praat je Nederlands en blijkbaar verstaan ze je ook nog hahaha.

Terug in het hotel kwam kirsten met het geweldige idee om een voetmassage te nemen. Ja we zijn hier nu nog maar een kleine twee weekjes en we moeten er natuurlijk nu nog zoveel mogelijk van genieten he. Nou dat hebben we dus gister weer gedaan!! Heerlijk!! Maak ik al mensen jaloers hey hahaha.

Vandaag ging de dag wel redelijk snel. We hadden eerst met peter een afspraak. Hij was onder de indruk van onze tabellen. Hij dat niet verwacht! Hij zij ook dat een manager van front desk of F&B dat waarschijnlijk niet gemaakt kon hebben. Nou ik kan je vertellen het was eigenlijk heel simpel. Het waren een paar getalletjes vermenigvuldigen en delen en dat was het hahaha. Maar ja altijd leuk om te horen toch. We hebben de auto voor de terug reis ook al geregeld. We gaan nu maandag naar Sjanghai, naar brenda en arie. Om daar van onze laatste twee daagjes te genieten en natuurlijk nog ff de copy markt mee pakken!!
Ook hadden we peter verteld over onze idee om onze spullen die hier blijven te gaan verloten aan de medewerkers hier en onze tweede idee om kroketten te bakken en die hier uit te delen. Hij vond het allemaal een heel leuk idee. Hopelijk gaat het ons lukken met de kroketten. Willy de chef kok vond het in ieder geval een leuk idee, we weten alleen niet of we de ingrediënten allemaal kunnen vinden. Maar dat zien we dan wel. Dit willen we allemaal gaan doen op onze laatste werkdag.

Vandaag was er ook een tafeltennis wedstrijd tussen de verschillende afdelingen. Was wel heel leuk om te zien. En ze zijn me toch een potje fanatiek niet normaal meer! Maar ja het zal wel net zoiets zijn als bij ons het voetbal



Reacties:
Wim: ik blijf toch geen maand langer hier hoor voor dat verslag haha! Ga er dan thuis wel verder mee aan de slag maar vind het toch wel weer tijd om naar huis te gaan!
Paps:Mooi he!!
Ries:Laat ik ook maar me caps lock aan zetten
WE GAAN ECHT NIET MET MIJN SPULLEN OP DE ROMMELMARKT STAAN!!!
En die massage staat vast hoor daar kom je niet meer onderuit!


Hele dikke x

  • 10 Juni 2005 - 10:31

    Carolien:

    ha die nicht bijna bijna!!!
    Nog even en ja dan gaan we je weer zien!!.He en gelukkig gaat het nog prima daar en doen jullie nog steeds leuke dingen!
    Heel belangrijk.
    En met je spullen zal het toch ook wel goed komen?
    Anders nog maar een doos verschepen!! Ries krijgt het nog aan zijn hart haha.
    En een rommelmarktvobie.
    En oppassen wat je zegt, het kunnen zomaar nederlanders zijn haha. Zal ook wel wat voor mij zijn. Nou dikke kus van ons uit apeldoorn en ik ga je weer spreken.

  • 10 Juni 2005 - 13:11

    Gun & Roos:

    heey meis!!
    nog maar heel even en dan is het alweer voorbij..wat zal het heerlijk zijn voor je om straks weer nederlandse grond onder je voeten te hebben!!nog heel even volhouden!!
    je ziet er trouwens heel goed uit op de foto's!!
    heel veel liefs en knuffels
    Gunnar en Roos

  • 10 Juni 2005 - 23:28

    JE LIEF:

    Nou nou wat een verassing zeg..ook als wij saampjes aan tafel zitten te eten
    kan je de fles ketchup ( heinz neem ik aan) niet missen..!!!

    Nou lieverd nog 11 dagen de tijd vliegt nu echt en gelukkig!!! ik heb je al die massages beloofd en die zal je dan ook krijgen..!!!!
    maar je zal toch een oplossing moeten zoeken voor je spullen of een gedeelte van de kast inleveren hé hahahaha grapje lieverd..!!!


    besos besos besos JE LIEF

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 44835

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: