Laatste vrije dag in Hangzhou - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Laatste vrije dag in Hangzhou - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Laatste vrije dag in Hangzhou

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

13 Juni 2005 | China, Hangzhou

Hai allemaal,

Vanaf nu is de aftelling zeer zeker ingegaan. We zijn nu onder de 10 dagen al gedoken. Het is vanaf vandaag nog 9 dagen voor dat we naar huis gaan! We moeten nu nog 7 dagen werken en dan zit onze stage er op.

Gister was onze laatste vrije dag in hangzhou! En flink heet dat het was! Het is nu ongeveer 38 graden buiten…

We hebben gister de fietsen weer gepakt om een stukje te gaan fietsen en om een pagoda nog te bezoeken. We moesten die toch nog wel ff zien voordat we weg gingen. We zijn er naar toe gefiets zo ver het kon en daarna de berg opgeklomen. Weer allemaal trappen op, we kregen weer een beetje het gevoel van de muur op te lopen. Om de pagode heen was een mooi parkje waar je heel mooi uitzicht had. Aan de ene kant zag je westlake en als je naar de ander kant liep zag je een groot deel van de stad. De pagode zelf viel een beetje tegen, want je kon hier helemaal niet in. Het was een stenen toren.

We hebben toen weer de fietsen gepakt en zijn we paradijs ff een ananassap wezen drinken die hadden we wel ff verdiend na al het zweten. Het klutste echt alle kanten van me lichaam af pff.

Daarna zijn we naar old street gefietst om nog een paar laatste cadeautjes in te slaan. Het winkeltje wist niet wat ze overkwam. We kochten zoveel dat wij op gegeven moment ook ff snel in onze portemonnee moesten kijken of we wel genoeg geld bij ons hadden. Het waren hele aardig mensen in de winkel en ze vonden ook ons ook maar al te leuk. Me rode wangen werden ook nog ff bewonderd, goh gelukkig ben ik daar al wel aangewent. We hadden zoveel gekocht in het winkeltje dat we van hen ook nog voor ons zelf iets mochten uitzoeken voor niks. En ze hadden ons natuurlijk ook al korting gegeven dus het was echt super van ze.

Het fiets tochtje was weer lekker en leuk. Vooral hoe kirsten naar mensen toe kan schreeuwen hahaha. Ze gaan echt nergens voor aan de kant. Nou ja wij eigenlijk ook niet meer. We betrappen ons zelf er ook op dat we eigenlijk helemaal niet meer zo goed uit kijken wij doen nu ook gewoon wat we willen. Op geven moment was ik zo druk in gesprek met kirsten dat ik gewoon de weg overstak zonder er bij na te denken. Maar wees niet bang hoor dat gaat altijd goed hier!

Daarna kwamen we lekker weer terug in onze gekoelde kamer, oh wat is airco dan heerlijk!! We hebben toen natuurlijk weer ff de computer er bij gepakt om lekker met thuis te kunnen kletsen, dat is ideaal aan de zondag dan zijn er genoeg mensen thuis om weer ff bij gekletst te worden.

’s Avonds ben ik me koffer weer opnieuw gaan inpakken. En het word nog knap lastig. Ik zit nu met een overgewicht van 6 kilo. We gaan straks ff de koffers beneden wegen om te kijken of dat nog verschilt maakt. En ik ben bang dat het nog extra gewicht wordt ook. Dus dan word het de laatste dag toch nog maar spullen opsturen. Want ik denk dat fin air die 6 kilo niet door de vingers wil zien helaas.

Daarna hebben we onze laatste 2 dvd van Will en Grace gekeken dus daar zijn we nu ook al doorheen!

Vandaag ging de dag wel lekker snel. Ik ging met lily ( van F&B) naar finance om op al mijn vragen voor mijn school project antwoorden te krijgen. Nou en dat is nog best knap lastig. Ze weten vaak zelf ook niet waar het vandaan komt, vooral niet als je over het budget begint. Op geven moment toen ik weer met een vraag over het budget kwam toen zeiden ze dat het door de F&B manager is gemaakt die nu al weg is en dat nu niemand er iets van weet. Nou dat is toch raar!! Daar moeten ze toch nog wel ff flink wat aan gaan veranderen. Maar dat kan ik mooi gebruiken voor me aanbevelingen.

’s Middags was er weer een tafeltennis wedstrijd dit keer moest F&b spelen. Heb wel gelachen ze werden zo fanatiek dat ze er zelfs onenigheid over kregen. F&B wou iemand in wisselen maar daar ging de andere partij toch echt niet mee akkoord omdat ze dan zouden verliezen ofzo, ja ik krijg nog steeds niet alles mee, maar wel heel leuk om te zien hoe fanatiek ze in een spelletje kunnen opgaan.

Net waren de supervisors van de front desk bij mekaar geroepen en ze werden toe gesproken door Peter en Allen dus het was goed mis. Ze moeten bij de receptie alle ID en pasporten controleren en scannen in een een computer voor de politie. Ze zijn er hier heel streng op. Blijkt dus dat ze iemands paspoort niet goed hadden gecontroleerd en dat was een crimineel. Dus het hotel had flink problemen met de politie hier over gehad. Er is gelukkig opdat moment niks gebeurt in het hotel, maar ze moeten nu wel heel goed gaan oppassen want ze kunnen het hotel daarvoor sluiten. Jaja nog een beetje sensatie als je achter aan het werk bent voor je verslag.

Peter was vandaag naar kirsten toe geweest, dat we de kroketten wel op donderdag konen doen want dan was onze afscheid feest. Maar dat wisten we volgens hem natuurlijk al. Uhhh nou nee dat wisten we dus nog niet! Maar we hebben dus donderdag een afscheidsfeest!! Echt super leuk dat ze dat geregeld hebben ben erg benieuwt wat ze in petto hebben als het maar geen karaoke is hahaha.

Nou me verhaal is wel weer lang genoeg geworden voor vandaag!

Hele dikke x

  • 13 Juni 2005 - 09:58

    Carolien:

    hoi hoi ik heb je net nog getikt met msn. maar je verhaal is weer leuk.
    Zal je gebeuren moet je op de valreep nog even zingen hahaha!! Ik hoop het niet voor jullie.
    dikke kus doei doei

  • 13 Juni 2005 - 22:05

    Rina:

    hoi crissie! Gaaf dat afscheidsfeest....jaja het schiet nu erg op....
    enne...lala-lallalllaaaa-
    lailalaila..ni-ha-ha-ha-hao..li-la-lalolouwwww.....:-)
    je vraagt je natuurlijk af wat dit betekent???
    mmmmmm..dit is de chinese cd die je niet vergeet voor mij mee te nemen:-) :-)......
    hahaha......
    knuffel van mij...hoi!
    Rina

  • 13 Juni 2005 - 22:15

    Rina:

    hoi crissie! Gaaf dat afscheidsfeest....jaja het schiet nu erg op....
    enne...lala-lallalllaaaa-
    lailalaila..ni-ha-ha-ha-hao..li-la-lalolouwwww.....:-)
    je vraagt je natuurlijk af wat dit betekent???
    mmmmmm..dit is de chinese cd die je niet vergeet voor mij mee te nemen:-) :-)......
    hahaha......
    knuffel van mij...hoi!
    Rina

  • 14 Juni 2005 - 20:13

    Marianne:

    he lieverd!!
    yes je mag alweer bijna naar huis, en dan moet ik je nog zo lang missen!!ik kom ongeveer 15 augustus naar huis toe,
    vermaak me nog steeds prima,

    en ja ik doe het enorm rustig aan hahaha
    lieverd hou van je en suc 6 nog heel ff

    hou van jou

  • 14 Juni 2005 - 22:08

    Wim:

    Haha, die chinezen gaan niet voor fietsers aan de kant.... wat dacht je dan. Die spleetjes zijn echte fietsers niet gewend. En......
    Richard,
    Wat dat darten betreft, ik pak die 1-1 niet van je af maar een volgende keer maak ik je in met 2x tripple 20 en een throw out van 16 D16.

  • 15 Juni 2005 - 12:19

    PeterMeijdam:

    hahaha het blijft lachen Chris !

    Goeie reis terug alvast

  • 15 Juni 2005 - 12:19

    PeterMeijdam:

    hahaha het blijft lachen Chris !

    Goeie reis terug alvast

  • 15 Juni 2005 - 21:59

    JE LIEF:

    hey schatje,

    nou vanaf nu is het nog maar 6 dagen alleen zijn...
    dan ben je weer lekker thuis, en ja je koffer inpakken is een lang verhaal..je neemt ook zoveel cadeautjes voor ons mee hahahaha dat pas er allemaal zeker niet meer in

    goed om te horen dat je eindgesprek met Peter heel goed is verlopen..
    kan je dat ook weer mooi in je zak steken..
    klinkt best wel beroerd van die crimineel.!!!Nog 6 dagen in China en hebben ze nu pas je paspoort gecontroleert hahaha...

    Nou vandaag(donderdag voor jou) heb jij dan je afscheidsfeestje..lekker genieten van de allerlaatste karaoke hahaha NOT want ik wil hier straks in huis ook nog ff genieten van je gezang hahaha...
    ja je moet dan wel ff voordoen hoe het daar allemaal aan toe gaat...
    en dat je hebt gesmult van de kroketten (met ketchup )


    Nou lievie ik spreek je dit weekend wel weer want volgens mij is het internet nog een beetje drama daar...???


    hou van je !!!!!! 4-LIFE


    besos JE LIEF

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 44835

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: