Laatste dag in Hangzhou - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Laatste dag in Hangzhou - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Hangzhou

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

19 Juni 2005 | China, Hangzhou

Hai Allemaal,

Gister zijn we voor de laatste keer naar de kapper geweest en heerlijk was er weer. Kom met een frisse coup thuis.

Vandaag was dan de laatste werkdag! Nouja werkdag heb eigenlijk niet veel meer gedaan haha, goed afsluiten natuurlijk he.

Wel raar hoor het voelt nog niet echt dat we morgen hier al weg gaan. Het lijkt er meer op dat we weer een weekendje shanghai doen en daarna weer terug komen naar het hotel.
Maar dat gaat toch niet gebeuren want we vliegen woensdag al terug. Heb heel veel zin om naar huis te gaan, maar ook raar om dit hier achter te laten.

Het is natuurlijk wel 4,5 maand je thuis een beetje geweest. In het begin was het allemaal zo vreemd hier en stonden we nog overal versteld van en nu is het zo normaal geworden. Ik weet nog dat ik in de Chinese keuken liep en daar levende kikkers zag springen ahh en nu kijk je er geen eens meer van op. Of het verkeer als we een taxi in stapte in het begin keek je je ogen uit hoe ze hier reden en nu kijk je eigenlijk nergens meer van op. Zelfs dat mensen ons zo interessant vinden is ons al minder opgevallen. En we kunnen gewoon Chinese onderscheiden van mekaar. Iedereen zegt altijd ach ze lijken allemaal op mekaar maar dat is toch echt niet zo.

Ik heb zeker een leuke tijd gehad er is eigenlijk geen dag omgegaan zonder dat kirsten en ik ons verveeld hebben. We hebben een geweldige ervaring hier opgedaan. Zoveel dingen dat je het eigenlijk zelf moet meemaken ik zou dan ook iedereen aan raden om een keer naar china te gaan. In het begin denk je dat het echt een andere wereld is maar je wend er heel snel aan! Het is een super mooi land en ga dan ook zeker een keer terug om nog meer van China te zien. De uitnodiging van uit hangzhou hebben we al dus dat is heel mooi! En we hebben hier nu ook genoeg chinezen leren kennen dat we ook nog op andere plekken terechtkunnen. Om sommige mensen gedag te zeggen is toch wel jammer, ik heb zeker een leuke tijd met ze gehad!

We hebben net onze laatste maaltijd hier in hangzhou gehad bij onze favoriete restaurant paradijs, voor de laatste keer de heerlijke tonijnsalade en een hamburger met frietjes en de ananassap heerlijk was het weer. En als afsluiter moesten we natuurlijk ook de voetmassage en nu zit de dag er al weer op morgen vroeg opstaan om naar Shanghai te vertrekken

Nou een kort verhaaltje maar het iende is nu dan ook inzicht!!

Hele dikke x en tot over 3 dagen

  • 19 Juni 2005 - 16:37

    JE LIEF:

    Zo dan en opeens houdt het op...
    je stage van 4,5 maand is nu dan werkelijk voorbij en over 3 nachten ben je weer bij ons thuis..!
    kan niet meer wachten..

    lieverd heb nog ff 2 leuke dagen in Shanghai bij Brenda en Arie...Koop niet teveel hé want je koffer zit al vol...
    een hele goede en veilige vlucht en dan zie ik je woensdag weer...!!



    (was het morgen maar woensdag hihi)


    BESOS BESOS BESOS BESOS JE LIEF

  • 19 Juni 2005 - 17:07

    Papa En Mama:

    Meid een heel goede reis en we zien elkaar, gelukkig, over 3 nachtjes.
    Dikke kus en we houden van je.

  • 19 Juni 2005 - 20:32

    Rina:

    wow...prachtig !!!
    ik heb heel erg genoten van jouw verhalen.....
    voor jou zal het wennen zijn zonder chinezen. maar voor ons ook zonder jouw verhalen.:-)
    van hier een superdikke knuffel voor jou voor het delen met ons ( en ook voor kirsten, ik heb ook elke dag haar verhalen gelezen...) dit is een prachtige toevoeging aan je leven...en ik denk dat je verslaafd bent geraakt nu aan verre reizen en vreemde culturen...
    goede vlucht en lekker genieten van alles en iedereen die je weer in de armen wil sluiten...
    thankxxxxxxx

  • 20 Juni 2005 - 07:56

    Georg:

    ik wens je vast een goede vlucht

  • 20 Juni 2005 - 11:01

    Ria Oudshoorn:

    een goede vlucht en wij zien jullie weer in apeldoorn.

  • 20 Juni 2005 - 14:53

    Carolien:

    he nicht nou het laatste berichtje van mij. ik wens jullie een goed reis en we gaan jullie woensdag eindelijk weer zien. kijk goed uit en tot woensdag he!!!! dikke kus van mij

  • 20 Juni 2005 - 18:48

    Bob, Grace En J&J:

    Hoi Christina even vanuit (FC)Zwolle een goede terugreis naar Holland toegewenst.
    Groetjes Bob, Grace , Jesimae en Jenahro

  • 20 Juni 2005 - 20:14

    Marianne:

    sorry lieverd,dat ik zo lang niets meer van me heb laten horen! wou je nog een hele fijne reis terug wensen,hou van jou! en heel veel plezier bij treug komt!
    kus kus marianne!
    mis je enorm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1260
Totaal aantal bezoekers 44835

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: