laatste foto's - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu laatste foto's - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

laatste foto's

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

06 Juni 2005 | China, Hangzhou

Hallo Allemaal,

Het is alweer ff geleden dat ik wat heb geschreven op de site. Komt waarschijnlijk omdat ik al weer bijna naar huis ga en op dit moment niet zo heel veel meer beleef. Dus nu schrijf ik heb maar van een paar dagen achter mekaar op.

Om te beginnen vandaag is de ene laatste werk week in gegaan. We moeten deze week 6 dagen werken en volgende week ook. EN dan eigenlijk ook nog maandag maar die hebben we meer gebombardeerd tot afscheid neem dag en een loting houden voor alle spulletjes die niet meer mee terug gaan naar huis. EN ik kan je vertellen dat zijn er flink wat!

Moet wel weer ff gaan graven in mijn gedacht wat ik ook al weer allemaal mee heb gemaakt. Op het werk zelf eigenlijk niet veel. Ben nu hard bezig met me Action Learing. Ochtends sta ik bij de receptie en daarna pak ik mijn computer om aan het verslag te werken. Je wordt er flink gaar van!!

Dit weekend was het laatste weekend dat Bea& Cees en Ratna & Noor hier bij ons waren. Zaterdag zijn we eerst naar een bamboe park geweest. Het hele park is in plaats van gevuld met bomen gevuld met bamboe. Ze zeggen dan ook dat het daar een stuk koeler moet zijn nou het was gewoon nog steeds warm dus je kan wel na gaan hoe warm het buiten het park was. Heet!! Het was wel een mooi pad maar vol op met van die kleine vliegjes gewoon niet leuk meer. Je moest met je handen blijven wapperen anders had je ze zo in je ogen. Daarna kwamen we bij een soort restaurant waar we wat te drinken wouden gaan nemen. Was nog best lastig. Hadden we het eindelijk voor mekaar gekregen vroeg ze voor 4 kopjes twee gewoon 3 euro. Thee is wel duur hier maar toch echt niet zo duur! Dus we zijn gewoon vertrokken.

Nadat we de bamboe bos achter ons hadden gelaten zijn we een taxi ingestapt. Wel weer zo illegale maar dat is nu erg makkelijk als je met ze 6en bent want dan pas je in een taxi en bespaar je flink wat geld. We zijn toen naar een thee park gegaan. Was wel heel mooi aangelegd maar niet zo hel veel te beleven. Kirs en ik werden weer aangesproken of we met wat chinezen op de foto wouden. Vraagt een man spreken jullie engels. Wat doet tie gaat ie Spaans praten nou dat is toch echt nog geen engels. Maar ach zo spreek je weer eens Spaans. Moet zeggen dat ik het nog wel eens in het hotel kan gebruiken wel heel leuk natuurlijk. Maar het is ook wel knap lastig want ik ben al geen taal wonder en op zulke momenten helemaal niet want vaak komen er dan engelse worden door het Spaans heen. Dus je kunt er volgens mij soms geen touw meer aan vast knopen. Ik sprak altijd met een vaste gast hier in het hotel Spaans maar we zijn nu al redelijk naar het engels overgestapt want ik red me nu nog beter met me engels op dit moment nou wie had dat ooit verwacht? Nou ik zeer zeker niet. Gelukkig heb ik me vakantie om me Spaans weer flink omhoog te brengen en natuurlijk als de familie wee naar Nederland komt.

Maar ik ben flink van me verhaal afgedwaald. We zijn door het thee park heen gelopen en we zagen nog een of andere thee ceremonie. Wel heel leuk om te zien natuurlijk. We hebben nog in een thee huis gezeten, maar ik nam toch wel een cola ik hou toch nog steeds niet van thee daar is in deze afgelopen tijd geen verandering in gekomen. We hebben weer wat leuke foto’s kunnen maken. Dit zullen waarschijnlijk een van me laatste foto’s zijn aangezien ik nu bijna alleen maar moeten werken en kirsten en ik heel hangzhou bijna op ons duimpje kennen haha.

’s Middags was iedereen flink lui geworden van het warme weer en zijn we allemaal een beetje gaan hangen. Kirsten en ik hebben lekker Will en Grace gekeken. We gaan er nu wel heel erg snel door heen haha. Dus dat word waarschijnlijk nog films halen voor de laatste paar dagen.

Me verhaal wordt toch langer dan dat ik verwacht had dus over zondag en de rest ga ik morgen weer verder vertellen.

Ik zal nog ff proberen wat foto’s op de site te zetten geniet er dan maar van want voorlopig zijn het de laatste. Tot ik natuurlijk thuis ben dan hebben jullie heel wat foto’s te bekijken. Ik heb nu iets van 1200 foto’s en kirsten iets van 1400 foto’s dussss… Een voordeel er moet nog wel een selectie gemaakt worden dus het zullen er denk ik 1199 van mij zijn en 1399 van kirsten hahahah. Nee hoor zullen er wel iets minder zijn.

Nou tot morgen

Hele dikke x en mis jullie allemaal!!

  • 06 Juni 2005 - 10:22

    Papa:

    Hoi mooie meid.
    Het wordt nu toch echt tijd dat je naar huis komt.
    Volgens mij heb je nu alles wel gezien en mee gemaakt. En de talen worden er ook niet beter op. Oké, we missen je heel veel dus kom terug. Dikke kus

  • 06 Juni 2005 - 18:35

    Carolien:

    hoi hoi lieve nicht.
    Nou meid de laatste lootjes he.
    Iedereen is blij als jullie weer bage in town zijn.Je vrienden en zeker je man zijn humeur word er ook niet beter van.
    Maar ries het gaat goed komen.Wat denk je wat ries zit een neefje van je bij sam in de e1 van voetbal. We komen je familie ook overal tegen he? Maar wel gezellie.
    Nou meid hou je benen er onder het is nog maar voor even. Dikke kus van hier en o, ja je foto`s zijn ook weer goed.
    dikke kus van carolien

  • 07 Juni 2005 - 16:11

    Silvia En Brenda:

    hallo lekkerwijf nog eventjes en dan ben jij er weer gelukkig want we hebben je heel erg gemist zelfs met het pizza eten ha ha nog eventjes wachten en dan ben jij er weer dan kan je nog heel eventjes van mij (silvia) genieten want k ben er nog maar 2 maanden en ben dan weg tot heel erg snel love you dikke kus ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 44848

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: