Song Dynasty Town - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Song Dynasty Town - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Song Dynasty Town

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

10 April 2005 | China, Hangzhou

Hai mensjes in sneeuwig Nederland!

Aller eerst wil ik mijn lieve oma met haar verjaardag feliciteren en ook een van mijn goeie vrienden Niek!! Happy B-day

Vandaag zijn we naar Song Dynasty Town. En dat was zeer zeker een heel leuk uitstapje.
Weet niet goed waar ik moet beginnen zoveel gezien hier en natuurlijk heel veel foto’s gemaakt alleen te veel om op de site te zetten dus jullie krijgen een selectie. Is ook goed toch

Nou toen we binnenkwamen waren wij al gelijk de toeristische attractie in plaats van het park zelf. We werden gelijk al op 20 foto’s gezet, terwijl we zelf nog geen een foto hadden gemaakt! En dit ging het hele park door niet normaal. We hebben er natuurlijk ff foto’s van gemaakt als bewijs. Oja we werden ook nog ff gefilmd. Dus ik heb het mannetje ook op de foto gezet Ja wat hij kan, kan ik ook!

Het was een mooi park om te zien. Er werden ook allemaal Chinese voorstellingen gedaan. De eerste die we hebben gezien was op een balkon waren ze een soort liefdes serenade aan het doen waren. Helaas konden we het niet verstaan, maar we maakte ons eigen verhaal wel. De tweede optreden was een chinees gevecht, best spectaculair. En het plein was echt vol met chinezen niet normaal! ( en natuurlijk weer foto’s van ons genomen)
Het derde optreden waren mannetjes die een dans met trommels aan het doen waren.

Voor de rest in het park werden er veel dingen met de hand gemaakt. Zoals rieten tasjes ( natuurlijk er een van ingeslagen) Ook werden er dingen van klei en metaal gemaakt. Ze maakte ook lolly is figuurtjes van karamel. Daar wouden wij natuurlijk ook een van scoren. En het was nog lekker ook.

Als klap op de vuurpeil kon je je verkleden in Chinese kleden dracht. En dat hebben we natuurlijk gedaan! Geweldig, echt heel erg in een scheur gelegen! EN wat denk je niet alleen wij vonden het geweldig om die kleren aan te doen ook alle chinezen om ons heen.
Maar het is wel een leuk foto geworden!

We zijn in totaal zeker wel 5 uur in het park geweest zoveel te zien natuurlijk

Nou ik ga nu ff lekker met idereen bellen ideaal op zondag omdat te doen!!

Dikke x

  • 10 April 2005 - 21:47

    JE LIEF:

    Hai hollands/spaans chineesje van me.!!!Ook al is het maar een kleine impressie van de Song Dynasty Town....
    ik vindt de foto's heel erg mooi...!!! Vooral in klederdracht en natuurlijk die van de waterval...

    Maar als je nog eens wordt gefilmt (best wel een coole camera trouwens)geef
    die japanner ff een akkernoot.!!!hahahaha

    Voor de rest weinig te melden alleen dat het heel erg gezellig was bij oma op de verjaardag en ook van Niek...

    LIEVERD IK MIS JE...

    HOU VAN JE 4-LIFE

    DIKKE KUS JE LIEF

  • 12 April 2005 - 17:02

    Caro:

    Hai wijffie!Erg leuk die foto's.Maarre...doe mij toch maar je eigen kleding.
    Wel lache dat jullie zo'n attractie zijn.Ik zou er maar eens geld voor vragen.haha.
    Mis je nog steeds heel erg!
    Kussie!

  • 12 April 2005 - 20:09

    Ria O:

    heren zitten voetbal te kijken. ik weer op jullie site.leuk.ga zo door.

  • 11 Juni 2005 - 08:36

    Tulip Inn Garderen:

    Hoi Chrissie

    Even weer eens tijd voor een berichtje vanuit Garderen.
    Loopt lekker door maar het wil maar neit echt zomer worden.
    Brenda heeft inmiddels haar stage afgesloten en net als jij prima de luxe
    Je zult wel een beetje aan het aftellen zijn begonnen.
    Groetjes van iedereen hier incl Hendri

    Tot gauw en doe ook de laatse paar weken je uiterste best.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 44835

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: