ABC over CHINA - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu ABC over CHINA - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

ABC over CHINA

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

09 April 2005 | China, Hangzhou

Hallo allemaal!

Kirsten en ik hebben een samen een leuk ABC gemaakt over CHINA, dus om leuk te beginnen met mijn verhaal vanvandaag hier onze ABC:

A Azie / Afvallen /Arie, Brenda, Buffel
B Berengezellig / Beijing / Bingo / Beautyful
C China / Cultureel / Chinese vrienden
D Drie juli / Dim Sum / Duo /DVD speler
E Engelse les / Ervaring
F Friends / Front office / F&B /
Finland
G Goedkoop / Groot / Gucci
H Hangzhou / Hotelkamer
I Internet site
J Jetlag
K Koninginnedag / Karaoke
L Leerzaam / Louis Vuitton / Liefde
M Maandagse uitstapjes / Markt / MSN /
M&S
N Ni hao
O Ouders / Overgewicht / Ondernemen
P Parels / Pizza
Q Qolere weten we niks van te maken
R Ramada Plaza Hangzhou Hai Hua /
Roggelen / Roken
S Shop aholics / Shanghai / Stage /
Skype / School / Sex and the City
T Tempels / Terrasjes / Thee / Toekomst
U Uit slapen / Uit gaan / Uit eten
V Valentijnsdag /Veel te warm /
Vliegen / Verjaardagen / Volwassen
W Winkelen / West Lake /Water
X Xie Xie
Y Yuan
Z Zomer / Zijde

Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden om het ABCtje te lezen als dat wij het vonden om het te maken.

Nou het is hier nog steeds lekker weer, we hebben alleen al wel gehoord dat het van het weekend minder gaat worden dus dat is een beetje jammer. Vooral omdat we dan net vrij zijn en dan juist allemaal dingen willen gaan ondernemen.

Eergister hebben we lekker na ons werk een terrasje gepakt heeeerlijk! Natuurlijk ff een foto gemaakt niet om jullie jaloers te maken hoor hahahaha. ( nou klein beetje dan)

Gister stond ik met een man te praten en die vroeg of ik van het nieuwe management was hahaha, nou nee gewoon een stage loper.

Gister ging het steakhouse open en ja ik mocht er werken. Nou ja in het westerse restaurant dan want uiteindelijk waren er maar twee gasten die er kwamen eten. Nou ja eten, ze hadden verandert van de steakhouse menu naar de normale menu, want ze wouden toch een echt een steak eten en dat stond er dus gewoon niet op. Wat ik al natuurlijk heel erg raar vond het is een steakhouse!!. Toen de vrouw een T-bone had gekregen, bleek dat ze daar toch niet tevreden mee was had ik het weer mee terug genomen en een nieuw stuk vlees voor haar besteld. Gelukkig waren ze wel blij met me omdat ik nog een woordje Spaans met ze konden praten. Pff mijn redding.

Ik heb me gister wel goed lopen irriteren aan de bediening hier. Ze weten gewoon eigenlijk niks van service. Ze doen maar wat! Wat mij ook stoort is dat ze een groot dienblad hebben waar ze de vieze servies op zetten en de etensresten ( staat gewoon naast een tafel waar gegeten word) En pas nadat het dienblad vol staat gaat het naar achter. Dat kan toch ook in een keer mensen. Geef ik er een suggestie over, zeggen ze ja daar heb je idd gelijk in, maar ze doen er niks mee. Maar ze gaan wel proberen de service te veranderen, we zullen zien ben benieuwd.

Gister hebben we ook een bootje gepakt het West Lake op. Toen we bij het eerste mannetje kwamen die vroeg gewoon 160RMB voor, ja wat denk je zelf! Dus zijn we verder gelopen. We kwamen twee collegaatjes tegen van de F&B Jany en Henry. ( Helaas gaat Jany weg wat ik erg jammer vind want ik kon met haar altijd wel lol hebben, maar ja…) Dus we hebben met hun gezellie een bootje gepakt en nu maar voor 80 RMB. Dat zou voor een uur zijn helaas hadden we al betaald en ging het bootje na een half uur al terug. Zei het mannetje dat het komt omdat hij zo sterk is en dus sneller is dan normaal. Maakt ons toch niks uit!! Maar was wel leuk om te doen.

Vandaag weer natuurlijk ontbijt gedraaid! En gesprekje met peter gehad. Bij hem ook nog een keer over de F&B uitgelegt en hij zou er met de F&B manager nog eens gaan over hebben, maar ja ik verwacht er niet te veel van.

Nou ik wacht jullie reactie's met smart natuurlijk weer af! En wij gaan vandaag nog ff genieten van het lekkere weer!

Dikke x

  • 09 April 2005 - 08:04

    JE LIEF:

    FF wat optie's erbij gooien HAHAHA:D

    A:Autorijden...Je mag het daar helaas niet...

    B:Boete wegens te snel rijden voordat je wegging,
    Bekijks:D:D:D:D:D

    C: Canei (die kan je daar niet krijgen)
    Carpaccio ook niet..

    D:DRANK

    E:Engels je kan het en het lukt je ook

    F:Fietsen

    G:GELUKKIG(dat ben ik met jou)

    H:Hangzhou is toch anders dan Apeldoorn..
    Hotelkamer is een rotzooi,
    HOU VAN JOU

    I:Internet blij dat het bestaat

    J:Juffrouw

    K:Kip Tandoori(kan je lekker maken)

    L:Liefde( is wat je heel veeeeeeeel geeft)

    M:MAAN

    N:Ni Hao het 1e chinese woordje wat je leerde..

    O:OVERGWICHT?? JE OUDERS komen er over 2 weken:D:D:D

    P:Peking eend

    Q:QOLERE??? wat is dat nou weer

    R: RICHARD RICHARD RICHARD

    S:Shopverslaafd

    T:Tassen nog meeeeeeeeer??

    U: Uitgaan blijft toch anders de komende 2/3 maand

    V:Vriendje dat ben en BLIJF IK..!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vakantie waar gaan we heen?

    W:Wachten op de dag 3 juli!!!

    X:Xie Xie??? (wat jij niet ziet???)

    Y:Ysjes

    Z:Zomervakantie

    Nou dit was de ABC vanuit het zonnige nederland

    Lieverd, IK HOU SUPERVEEL VAN JE!!!!

    DIKKE KUS JE LIEF

    besos besos besos besos

  • 09 April 2005 - 08:58

    JE LIEF:

    ff snel wat aanpassen , ik was vergeten bij de D een spatie te zetten vandaar een smiley ... maar de D: is natuurlijk van DRANK

    love you 4-life

  • 09 April 2005 - 10:30

    Carolien:

    hallo cris ik heb er ook nog een paar.

    A aapjes kijken in china
    B besos en boedha natuurlijk
    C chinese nicht
    D dierentuin
    E eende tong
    F foto model
    G geluk met je rich
    H hangzhou is niet naast de deur
    I in tiepen op de pc
    J je ja woord voor rich hahaha
    K kroonluchter
    L lieve menzen
    M missen
    N nacht markt
    O oud en nieuw
    P paradise cafe
    Q Q en Q
    R relaxen
    S sjanghai tin tian tian qi hen nao
    T tsina doe
    U uit je dak gaan
    V voetmassage
    W westers restaurant
    X xxxxxx kusjes
    Y ijspegel
    z zijde markt
    maar verder gaat alles goed lees ik. Hier gaat het ook priema sam heeft net veloren met voetbal.
    En daar was hij niet zo blij mee.We moeten nog even naar de stad om wat voor oma ansje te gaan kopen die heeft morgen een feest geloof ik.
    Nee hoor die is morgen jarig.Hier hadden we even hou je vast sneeuw .Niet te geloven of wel.Ik had net mijn ski`s opgeruimd.
    nou scheet ik spreek je snel weer en maak er wat moois van. dikke kus van ons

  • 09 April 2005 - 17:24

    Jordi:

    hoi hoe gaat het. Met mij gaat het goed!!! Ik wil je evn de groetjes doen en een dikke kus. liefs van jordi

  • 09 April 2005 - 17:26

    Proef:

    (k)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 44753

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: