Paps en Mams helaas weer weg - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Paps en Mams helaas weer weg - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Paps en Mams helaas weer weg

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

02 Mei 2005 | China, Hangzhou

Hai schatten van mensen

Eergister hebben we een hele leuke trip gehad. Eerst ff lekker uitgebreid geontbeten en de cadeautjes gegeven. Syl ze vond ons cadeau erg leuk. Dus hebben we ff goed gedaan. Ik had een taart voor kirsten geregeld en die kreeg ik gewoon van willy cadeau dus dat was wel heel leuk. Daar hebben we ’s avonds en lekker hapje van gegeten.

We zijn naar een rivier in de bergen gegaan. Echt super mooi kan ik je vertellen. Was wel ff een tripje er heen bijna twee uur rijden met de taxi. En het was goed warm in de taxi. Maar we hebben wel weer een heel wat kunnen zien tijdens onze trip erheen. Toen we daar aankwamen was het nog goed weer. We liepen te onderhandelen welke boot we moesten nemen. En toen we eenmaal de boot wouden pakken zeiden oh het gaat regenen dus nu kan het nog nie. We zagen er nog niet veel van tot het echt met bakken de hemel kwam zetten. Echt super gaaf om te zien, binnen no time zag je de bergen nog amper. We zijn toen het opgeklaard was met de boot over een rivier gegaan en ergens bij een oever gestopt. Daar bleven we voor een uur en zijn we de berg opgeklommen. Echt super veel trappen en het zweet zat echt overal, want het was echt super benauwd en klam. Maar uit eindelijk boven op de berg was het echt wel waard. Zou gaaf uitzicht. Daarna zijn we met de boot verder gegaan naar een volgend deel. Hier pakte we een andere boot naar een eilandje toe. Op dit eilandje hadden ze echt hele leuke waterfietsen. Dus die moesten kirs en ik toch echt wel ff uitproberen. We hebben echt heel hard gelachen. En toen weer teug. De taxi terug regelen werd wat lastiger. We hadden een taxi en die bracht ons naar het dorpje beneden toe. Maar die wist de weg niet of die dacht dat zijn auto het gewoon niet zou halen. Toen heeft een andere man ons terug gebracht. En dit was geen taxi maar en gewone auto. Toch wel raar dat mensen dat gewoon voor je doen. Maar ook wel heel leuk. Dus we hebben zeker een hele leuk trip gehad. Totaal wat anders dan hoe je normaal koningendag door brengt.

’s Avonds zijn we uit eten geweest. We zijn naar een pizzeria gegaan, omdat kirs en ik wouden toch nog wel iets wat we normaal op koningendag doen ook hier doen. En dat is natuurlijk pizza eten. Helaas niet met de hele groep, maar het ging om het idee. Alleen sorry jongens wij zijn toch voor wat anders gegaan. Er bleek carpacio op het menu te staan!!!!!! EN dat had ik nu al in twee maanden niet meer gehad en dat is zo lekker. We hebben dus heerlijk gegeten!

Gister ben ik eerst nog met paps en mams naar de zijden markt geweest, aangezien mams er toch nog ff wat wou kopen. Daarna zijn we naar song dynastie town geweest. Dat moesten paps en mams natuurlijk ook nog ff zien. Was heel gezellig en hun vonden het er ook erg leuk. Helaas gingen paps en mams ook gisteravond al weer terug naar Shanghai. Ze zouden eigenlijk tot vanochtend blijven. Maar ze hebben gisteravond in een hotel bij Shanghai geslapen. Het is hier vandaag namelijk nog een feestdag. Op 1,2,3 mei is iedereen hier zo’n beetje vrij. En dan is het erg druk in China. Peter had ze dus aangeraden om in Shanghai dan te overnachten. Had hij ook heel goed voor ze geregeld. En mams die was al bang dat ze hun vlucht anders niet zouden halen. Dus gister werd het weer afscheid nemen van paps en mams. EN dat blijft toch echt niet leuk. Je krijgt weer zo’n rot gevoel net zoals op schiphol. Dus ’s avonds had ik ff een dip momentje maar ja dat hoort er bij natuurlijk.

Het is nu nog 2 maandjes en dan gaan we al weer naar huis. De tijd vliegt! Deze week moeten we ff 7 dagen werken dat is iets minder fijn. Maar dan gaan we 4 dagen naar Bejing. Kijk ik echt wel naar uit! Heb er heel veel zin in. En de ouders van kirsten komen over 3 weekjes. Dus dat is ook een heel leuk vooruitzicht!! En dan hoeven we niet meer zo lang.

Dikke x en mis jullie

• 03 Mei 2005 - 10:02

Papa:

Hé mooie meid,
    We zijn weer terug en gelijk weer volop bezig.
    Maar we teren op twee geweldige weken. De eerste om een stukje cultuur op te doen en de tweede week om onze meid weer eens lekker vast te kunnen houden. Het was een heerlijk weerzien en jullie hebben het geweldig voor elkaar. De uitstapjes waren een klein feestje en we zijn erg blij dat we dit meegemaakt hebben. Het afscheid was erg moeilijk maar het zijn nu nog maar een paar weken en dan ben je weer hier. Dikke kus en we missen je erg.

P.S. Doe al die lieve mensen daar de groeten van ons.

• 03 Mei 2005 - 11:48

Nelis:

He crissie!!
    fijn dat de tijd zo snel gaat. Echt een leuk idee wat jullie voor Kirsten geregeld hebben!
    Werkse en tot gauw!
    dikke kus Niels