Dit had je toch niet van monniken verwacht - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Dit had je toch niet van monniken verwacht - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Dit had je toch niet van monniken verwacht

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

06 Mei 2005 | China, Hangzhou

Hallo lieve allemaal,

Nou ik hoop dat het weer bij jullie wat beter is, want hier houd het nog niet echt op met regenen. Het zijn echt van die dagen dat je liever langer in je bed wil blijven liggen. Al moet ik zeggen dat 7 uur opstaan nog steeds niet went.

Gister heeft kirsten eindelijk haar post gehad voor haar verjaardag. En het was echt een super cadeau. We hebben echt heel hard gelachen om de DVD die ze mark voor haar in mekaar had gezet. Iedereen had wat op de DVD gezegd. En ik heb echt hard om Rob gelachen met zijn muzikaal talent. Uhm uhm. Nee heel leuk cadeau.

Kirsten had ook pekking expres op gestuurd gekeken. Echt heel leuk met de eerste drie afleveringen er op. Het beroerde is dat we het gelijk al gister allemaal hebben gekeken haha. Het is ook zo verslavend. Het is wel raar omdat nu zo te zien. Je ziet zoveel bekkende dingen. Wat je anders zwaar onwerkelijk had gevonden. En nu zie je het zelf ook allemaal. En beschouw je het meer als normaal. Maar het blijft een unieke ervaring eerlijk waar. Ze zijn begonnen in Beijing en daar gaan wij maandag ook heen en zien dan ook alles. Maar we wachten al weer met smart op de volgende afleveringen.

Gister zijn Brenda en Marijke hier in Hangzhou aangekomen. Helaas regende het pijpenstelen op dat moment en waren het dan ook twee verzopen katjes toen ze hier binnen kwamen. We zijn bij Paradise cafe wezen eten en ’s avonds eerst naar de nacht markt geweest en ff wat gedronken in de Irish pub. Was heel gezellig. Ze gaan vandaag en beetje Hangzhou bekijken en dan weer naar huis. Maar over 2 weekjes gaan we al weer naar Brenda en Arie toe want dan komen de ouders van kirsten hier.

Vanochtend bij het ontbijt zaten er ook weet twee monniken. Tijdje geleden zaten ze er ook al een paar keer. Ze zitten dan gewoon van 7 uur ’s ochtend tot half 10. Wat ik al erg raar vond en een beetje met mensen te praten. Ik had deze mensen hun al wel eens geld zien geven en vond het raar maar dacht er verder niet bij na. Blijken dus wel monniken te zijn maar dat ze de boel een beetje oplichten. Ze mogen helemaal geen geld zo van mensen krijgen. Dus ze doen dit gewoon om wat geld te krijgen en zitten daarom al die tijd bij het ontbijt. Eentje zat op gegeven moment ook en sigaret te roken en varkens vlees te eten. Louisa vertelde me dus dat ze dat allemaal niet mogen. Ze moeten vegetariërs zijn en mogen al helemaal niet roken. Nou daar gaat mijn gedachte bij monniken. Dit had ik toch nooit van monniken verwacht. Echt zo raar. Maar door dat dit aan de hand was liepen er dus de hele tijd beveiliging mannetjes door het restaurant heen. Dat valt ook niet op he. Dus de monniken hadden net gebeurt en gingen toen snel weg haha. Ben benieuwd of ik ze weer snel zie. Denk het niet ze zullen het nu wel bij andere hotels gaan proberen.

Hoop dat ik jullie gedachte over de monniken nu niet verpest heb.

Dikke x en mis jullie

  • 06 Mei 2005 - 14:58

    Mar:

    lieve schat!
    ik denk ook echt wel aan je ,als ik elke ochtend rond 12 uur wakker wordt en dat jij er al weer een halve dag op heb zitten...

  • 16 Mei 2005 - 14:31

    Laura:

    hai zus! we zijn vandaag weer terug gekomen van belgie dus had ff bij te lezen maar je hebt je weer goed vermaakt las ik al! we hadden ook niet anders verwacht. het duurt nu niet zo heel lang meer voor je er bent gelukkig1 nou slaap lekker zo een hele dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 44841

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: