22 JUNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu 22 JUNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

22 JUNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

07 Mei 2005 | China, Hangzhou

Hallo allemaal,

Nou om gelijk maar met de deur in huis te vallen. Ik heb heel leuk nieuws om te vertellen. We zouden eigenlijk 3 juli terug naar huis toe gaan. We hadden dit iets ruimer geplant voor als we misschien ziek zouden raken of andere rare dingen. Maar we zijn al op 22 juni klaar met werken en waren van plan om dan 24 juni terug naar huis te vliegen. Natuurlijk hadden we dit nog aan bijna niemand verteld want we wouden het als verassing bewaren. Erg moeilijk kan ik je vertellen.

Gister heeft de moeder van kirsten geprobeerd om onze ticket om te boeken. Helaas kon het niet meer de 24 deze was helemaal vol. Er was alleen nog maar de optie 22 juni of 28 juni. 28 juni vonden we eigenlijk net weer te lang. Omdat we alles dan al gezien hebben wat we willen zien en dan toch ook wel graag naar huis toe willen. En daarnaast houden we dan een hotelkamer bezet voor 6 dagen die we niet meer werken. Dus we hebben voor 22 juni gekozen en hebben ons rooster weer om lopen gooien. We moeten nu wel vaker 7 of 6 dagen in de week werken, maar dat hebben we er echt wel voor over. Dus resultaat is dat we 22 juni om 18.10 weer op Nederlandse bodem zijn!!!!!
Ik verwacht natuurlijk wel heel veel animo op het vliegveld he. Het is nog ruim van te voren dus jullie kunnen het mooi in plannen in jullie drukke agenda. Ben ook benieuwd wie er met de mooiste spandoek ons staat op te wachten hahahaha. Maar de tijd gaat zo wel heel snel. Over 6,5 week zijn we al weer thuis!!

Ik heb het gister dan ook al aan ries verteld en hij was al door het dolle heen. Echt heel leuk. Syl hebben we daarna gebeld met zijn tweeën. Om ste buurt een woord zeggen met als zin dat we 22 juni weer thuis kwamen. Syl was ook helemaal gelukkig zo mooi. Ze had gister dus een hele mooie dag wat we haar heel graag toe wenste. Haar paps kwam weer thuis na dat hij een tijd in Amsterdam in het ziekenhuis heeft gelegen. Ben trots op je gerard hoe je er zo door heen slaat! En wij komen ook nog eens eerder terug!! Paps en mams wisten het al. Gooide hun vakantie een beetje door de war haha. Ja sorry kan ik ook niks aan doen natuurlijk. We wouden wel iedereen gaan bellen maar dat word me toch ff een duur grapje dus bij deze lezen jullie het op de site!

Hey mar vind het echt jammer dat ik je nog langer moet missen straks. Ik mag dan wel eerder thuis komen maar jij bent dan al weg. Zien we mekaar bijna 8 maanden niet! Regel maar ff wat op mallorca kom ik daar wel heen hahaha.

Nou ik moet alleen nog morgen werken en dan zit de 7 daagse werk week er weer op. En dan kunnen we aan onze trip naar Bejijng gaan beginnen.

Zometeen moeten we nog eerst naar de carrefour om weer eten in te slaan en natuurlijk lekker voor onderweg naar bejijng. Misschien pakken we er ook nog een kledingmarkt bij. Ben wel benieuwd wat het is we hadden het nog niet eerder ontdekt. Waarschijnlijk pas ik er toch niet in maar ach blijft leuk!

Dikke x

  • 07 Mei 2005 - 06:27

    Bobby, Grace, Jesimae & Jenahro:

    Hi...

    Leuk nieuwtje dat je eerder terug komt. AFTELLEN!!! Je had het eigenlijk niet eens tegen Ries moeten vertellen. Is een leuke verrassing als je voor zijn neus staat. HAHAHHAHAHA..

    Liefs xxx van ons

  • 07 Mei 2005 - 09:58

    Daaf:

    Leuk...toppie joppie...dat je eerder terugkomt...kunnen we alsnog een keer met z'n allen een etentje doen...

    dikke x

  • 07 Mei 2005 - 12:20

    Robbie D:

    super hoor... ik zal vast vrij vragen :)dikke kus p.s. Ries is door het dolle heen haha

  • 07 Mei 2005 - 14:13

    ANNEMIEK:

    Hoi Cristien, wij zijn vandaag bij je ouders en lezen je mail. Bij ons op de computer, hebben wij geen mail meer van jou. Dit wordt gemaakt hoor. Je mails zijn veel te leuk
    We hebben de verhalen over China gehoord. Als we ooit de mogelijkheid hebben om te gaan, doen wij dat.

    Nou Cristien, een dikke kus en tot horens.

    Groetjes Wim, Lenette, Bart en Annemiek

  • 08 Mei 2005 - 02:45

    Nelis:

    he schat!!!
    Goed nieuws dat jullie eerder terugkomen!!
    kunnen we weer samen een wijntje drinken in stad.
    Ik zal je mailtje gauw beantwoorden!!! veel plezier in Beijing!
    dikke kus

  • 08 Mei 2005 - 10:58

    Marianne:

    hey schat!

    ik denk ook echt dat jij dan maar naar mallorca opvakantie moet! dan beloof ik jou dat ik daar op kom halen, met een heel erg mooi spandoek!

    ik mis je echt enorm lieverd, en ben echt heel blij voor je,dat je eindelijk weer iedereen bij je hebt! maak je toch weer ff heel wat mensen blij! nou lieverd, ik hoop je snel weer spreken, hou van je, en werk niet te hard he !!

    kus mar

  • 08 Mei 2005 - 12:07

    Caro:

    He meissie,
    Hoe bedoel je goed nieuws!Echt super.Ik moet gewoon vrij hebben die dag, anders neem ik wel ontslag,hahaha.
    Het aftellen gaat nu echt beginnen.Kan niet wachten tot je weer hier bent.Vind 't ook echt zo leuk voor Ries.
    Nou meis, geniet van de tijd dat je nog daar bent.En we zien je snel...heel snel!
    Hele dikke kus!
    Caro

  • 09 Mei 2005 - 10:43

    Sander:

    Super dat jullie eerder terug komen! Ik zal proberen om weer op schiphol te staan, met als een paar maanden geleden!

    XX Sander

  • 09 Mei 2005 - 14:00

    Carolien:

    he hallo daar.
    Nou is dat even goed nieuws nu even dingen regelen om je toch op te komen halen he van het vliegvels!!!
    Met veel liefde natuurlijk toppie he?
    Zo als je ziet zijn wij ook weer op nederlandse bodum.
    Spanja was heerlijk!!!
    Mooi weer en we hebben het heerlijk gehad.
    Ook weer even opa en oma gezien en ik heb je knuffel over gebracht!
    Natuurlijk een terug.
    IK ben weer helemaal op de hoogte van je verhalen leuk hoor.
    En je ouders hebben het ook erg naar hun zin gehad he? gelukkig.
    Nou ik spreek je snel weer en ik ga je weer volgen!!
    Dikke kus van ons.

  • 10 Mei 2005 - 14:46

    Marianne:

    he lieve lieve schat!

    het spijt me zeer, maar ik vertrek over 9 dagen naar mallorca!
    heb mn ticket en alles al gefixt!
    heb er echt super veel zin in,
    maar dit betekend dus wel dat je er maar eens even goed moet over nadenken,waar je heen gaat op vakantie,
    waarschijnlijk kan je dan gewoon in mijn app. blijven slapen,
    maar ik zou jou net zo goed op de hoogte gaan houden als jij dat bij mij hebt gedaan!

    ik hou van je cris!
    en hoop je echt te zien op mallorca! en ries natuurlijk ook! ik weet niet of ik nog een keer op internet kan, maar iig nog ff heel veel plezier daar en een fijne terug reis(K)\

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 44840

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: