Gezeligheid met Nederlanders - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Gezeligheid met Nederlanders - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Gezeligheid met Nederlanders

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

16 Mei 2005 | China, Hangzhou

Hai Allemaal,

Gister hebben we een leuk dagje gehad. We hebben eerst uitgeslapen. Dat hadden we al een tijd niet gedaan. En we hadden dus ook echt uitgeslapen we werden gewoon pas om iets voor 13.00 wakker. We wouden vandaag naar het safari park toegaan. Dus we zijn heel snel ons gaan douchen een aankleden om er naar toe te gaan.

Het was een half uurtje rijden er heen. En het was echt wel een mooi park. Gelukkig niet zoals de dierentuin. Dit zag er tenminste verzorgt uit en de dieren hadden ook beter de ruimte. Dit hadden we gewoon eigenlijk eerst moeten doen dan de dierentuin, maar toen wisten we nog niet dat het er was haha. We zijn door het park heen gelopen en hebben daarna een safari trip gedaan. We stopte bij elk dier soort en konden we uitstappen. Maar bij de tijgers, leeuwen, wolfen en poema’s stonden er mannetjes met een levende kip. Deze kip kon je dan kopen en voeren aan de dieren. De groep legde allemaal iets van 1 yuan in en gooide de kip naar de dieren. Ik snap wel dat de dieren moeten eten. Maar maak het dier dan eerst dood. Dit zag er echt niet leuk uit. In dit werd dus iets van 4 keer gedaan. Voor de rest was de safari trip wel leuk. We hebben weer wat foto’s kunnen maken. Ik heb er nu iets van 900 denk ik en kirsten heeft er iets van 1100. Dus dat word een flink fotoboek als ik thuis ben haha.

Na de safari moesten we nog een taxi pakken. Waren alle normale taxi al weg. Je hebt dan wel andere mannetjes maar dat zijn geen echte taxi’s dus ontwijken we eigenlijk altijd. We zijn toen een stuk gaan lopen maar er kwam ons nog steeds niks tegemoet. Toen kwam er weer een nep taxi aanrijden en hebben we een prijs afgesproken en die gepakt. We dachten niet meer dat er een taxi aan zou komen en wat denk je we zitten nog geen minuut in de auto rijd er een taxi langs. Nou ja we zijn goed aangekomen en daar gaat het toch om.

We hadden ‘s avonds met fredericke het Nederlandse meisje afgesproken om uit eten te gaan. Ze had ons verteld over een moslim. Nou dat wouden wij dan ook wel eens weten. We vonden het wel raar want in het begin dat wij hier waren hebben we gekeken naar de restaurants. En daar kwam toch geen moslim in voor. We zijn naar het sofitel toe gegaan daar loopt zij stage. Ze waren al weg, dus we belde ff en ze kwam weer terug lopen. ( we waren iets te laat) We kwamen toen bij de moslim, normaal gesproken zouden we dus echt gelijk weer zijn omgekeerd. Het zag er echt heel armzalig uit. Maar het eten was erg lekker. We waren er in totaal met zijn 7. Was leuk om weer met Nederlanders te kletsen. Het grappige is dat hun verhalen heel veel met die van ons overheen komen. Ze zitten hier verspreid over verschillende hotels. Na het eten zijn we naar starbucks geweest om ff een lekkere warme chocolade melk te drinken. Ja koffie gaat er bij mij nog steeds niet in. Maar het was wel een gezellige avond. We zullen zeker nog een keer met ze afspreken.

Vandaag ben ik bij de busnis centre aan de slag gegaan. Maar dit houd echt niks in. Ze was al snel klaar met alles uitleggen en we hebben toen een beetje lopen kletsen en ik heb achter de comp kunnen zitten. Ook wel handig aangezien ik nog een bubs voor school moet doen. Nou ik zal straks ff wat foto’s op de site zetten en ga nu ff lekker eten

Dikke x en mis jullie

  • 16 Mei 2005 - 13:33

    Caro:

    He meissie,
    Nou ik heb ook eindelijk weer een pc gevonden.En zi dat ik alweer heel wat verhalen heb gemist.Even tussendoor: btje laat...maar ries, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Tijd gaat nu echt snel.Over iets meer dan een maandje ben je weer terug.GELUKKIG!!
    Nou meid,ik wens je nog heel veel succes,plezier en geniet van elke dag.
    LOVE U!
    Xus Caro

  • 17 Mei 2005 - 16:32

    He Schat!:

    kan maar niet van die pc af blijven....
    je fotos zien er echt super cool uit!

    ben je nog steeds peking aan het volgen?
    laatste paar afleveringen zijn echt super cool! ben steeds enorm aan het genieten!maar ik haat rink!!!!

    nou schat,hou van jou

    kus kus

  • 18 Mei 2005 - 13:13

    He Schat!:

    dit ga je nooit geloven!

    sprak net jeroen, uit callela van shaun!
    hun gaan volgende maand ook naar mallorca! in de zelfde plaats......... grrrrrrr

    nou je hoort het wel

    kus kus

  • 19 Mei 2005 - 11:00

    Carolien:

    hoi hoi alles goed?
    Hier natuurlijk wel.
    En hoe gaat het op je werk?
    En gaan jullie naar mallorca?
    Ik hoor het nog wel.
    Ik wacht je verhaal weer af.Dikke kus en groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 44846

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: