Kamertje weer netjes! - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Kamertje weer netjes! - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Kamertje weer netjes!

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

22 Mei 2005 | China, Hangzhou

Hai allemaal,

Nou hier weer een berichtje uit china. Het is al weer een paar dagies geleden. maar moet ook zeggen dat er niet al te veel spannende dingen zijn gebeurt.

We moesten deze week 8 dagen werken en vandaag is de 7de pfff nog eentje te gaan. Kan je vertellen 8 dagen in nederland werken is lang maar dan blijf je teminste nog bezig. Hier duurt het des te langer omdat er 's middags meestal niks te doen is pff.

Maar door dat we deze week zoveel moesten werken zijn we eigenlijk helemaal niet weg geweest. Dus het was echt werken, eten en tv kijken ( helaas is friends ook afgelopen dus we moeten nu snel Will en Grace gaan kopen! Om ons daar verslaafd aan te maken!)
en natuurlijk achter de computer zitten om
met iedereen contact houden.

Deze week merkte ik dan ook wel goed dat we in een hotel verblijven. Je leeft op 1 plek zo'n moment. Maar voor de rest is het eigenlijk alleen nog maar superrelaxt geweest en dat blijft het ook wel. Ik heb nog geen moment gehad dat de muren op me af kwamen. helemaal niet. Het is eigenlijk wel ideaal! Geen was, ze maken schoon voor je. Zo lang mogelijk in bed kunnen blijven liggen. Niet te koken. nou klinkt toch allemaal aardig relax of niet dan. Dat word weer wennen als ik thuis ben! Hey ries je mag je wel voorbereiden, want als ik thuis ben kan jij dan ook mooie dingen doen dat heb je nu ook gedaan dus dan ook hahaha.

We hebben gister een groote schoonmaak gehouden in onze kamer! Was ook wel ff weer nodig! Zijn we dan ook wel flink mee zoet geweest! Maar het resultaat mag er zijn!

Vandaag is het nog precies een maand voor dat we in het vliegtuig stappen. Kijk er al naar uit. Het word alleen nog ff flink passen en meten om alle spulen mee naar huis te nemen. De eerste lading is een week geleden opgestuurd nu maar hopen dat het aankomt. Want waarschijnlijk moet er nog een doos opgestuurd worden hahaha. dat komt door alle cadeautjes die me moeten!

Zit vandaag op de excutive floor. Gister was het wel lekker, het was een beetje druk dus dan gaat de tijd sneller. Vandaag meost ik alleen eerder opstaan pfff. Ik was net een beetje gewent aan half 9 beginnen. Maar gelukkig is het maar een malig!

Je staat wel te kijken hoe de prijzen hier van kamers kunnen verschillen een persoon kan zo 1000 rmb (100euro) per kamer per nacht betalen en voor de zelfde kamer kan iemand anders gewoon 400 rmb ( 40 euro) betalen. Dat is toch een behoorlijk verschil

Door dat het rustig op sommige mometen is kan ik mooi dingen vragen over het systeem. Zo kom ik steeds iets meer te weten. Hoopelijk kan ik het straks ook allemaal uitvoeren.

Morgen gaan we naar shanghai en dan zijn de ouders van kirsten daar ook! Kijk er wel naar uit! Weer bekende om ons heen en ook eindelijk weer een paar vrije daagies. En natuurlijk shoppen in shanghai haha dat kan niet ontbreken. Nou ja dit keer zullen het meer cadeautjes zijn dan voor mezelf maar ach ook leuk toch!

Dikke en mis jullie allemaal!

  • 22 Mei 2005 - 13:42

    Caro:

    HAI LIEVERD!
    ik heb zwaar medelijden met je dat je zoveel moet werken.Ik vind dat je morgen ook maar wat leuks voor jezelf moet kopen.Dat heb je verdiend.
    Love u
    Nog 1 maand he!!!
    KUS!

  • 22 Mei 2005 - 15:38

    Carolien:

    geniet maar lekker in shanghai. Maag ook wel naar zoveel dagen werken he! Je man is al aan het strepen, georg had hem nog even gebeld nou en wij ook hoor.
    Maar geniet maar lekker van je vrije dagen en we wachten je bericht weer af en laat je niet onder sneeuwen!( met de familie ) dikke kus en ik ga weer van je horen doei doei

  • 24 Mei 2005 - 11:33

    Marianne:

    he lieverd! nog een maandje en dan heb je het wel mooi even allemaal voolgehouden, ben trots op je!!

    heb het hier op mallorca ook erg naar mn zin, smiddags 2 uurtje op het strand proppen, en dan savonds ook nog eens 3 uurtjes, maar ja denk morgen int restaurant beginnen,
    het bier en malibu-ananas glijden er ook hier erg lekker in,
    ben al lekker bruin, en lig eigelijk ook alleen maar op het strand de bakken,

    nou lieverd, jij nog ff heel veel suc 6 de laaste maand, hou van je kus

  • 24 Mei 2005 - 14:08

    Marta:

    Como ha ido en Sanghai?
    Espero que muy bien (no has comprado muchas cosas)escribe pronto que hoy ya es martes y aun no sabemos nada je,je,
    besitos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 44845

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: