Ouders van kirs zijn aangekomen - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu Ouders van kirs zijn aangekomen - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

Ouders van kirs zijn aangekomen

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

27 Mei 2005 | China, Hangzhou

Hai Allemaal

Nou het is weer ff gelden dan ik mijn verhaal met jullie kon delen. Dus nu ga ik weer me best doen om jullie helemaal op de hoogte te krijgen.

Maandag wa eindelijk me laatste werkdag van de 8 gelukkig. We hadden er dan ook helemaal genoeg van gehad! We zijn er om 4 uur mee gestopt. Zou dat we snel nog wat konden eten en ons klaar te maken om de trein te pakken naar Shanghai.
Het was ook super druk op het station. Ze hadden namelijk de snel weg van hangzhou naar Shanghai af gesloten.nou dat zag je dan ook gelijk. De trein zelf had ook nog vertraging doordat ze daar ook allemala met werkzaamheden bezig waren.

Maar aan gekomen in shanghai zijn we naar een bar gegaan want daar waren Bea en Cees (de ouders van kirsten), brenda en arie en ratna en noor. De laatste twee zijn met Bea en Cees meegekomen. Was natuurlijk erg leuk om hun allemaal te zien. En wwas erg gezellie natuurlijk een tijd lopen kletsen. Ja verhalen vertalen heb je dan echt veel haha.

Dinsdag zijn we eerst naar de fabric markt geweest. Hier kan je jasjes en broeken laten maken. Je kan dan zelf een stof uit zoeken en hun maken het op jou maat. Echt geweldig. Ik ben straks dan ook een jasje, broek en een pak rijker. Daarna zijn we door naar de copy markt gegaan. Voor kirsten mij was het dit echt keer om cadeautjes in te slaan. Pff kan je vertellen dat het nog knap lastig is. We hebben echt de hele markt afgestruind. En we zijn dan gelukkig ook aardig geslaagd. De cadeautjes gaan allemaal in een grote doos en die word dan opgestuurd dus dit keer word het voor jullie flink duimen op de hoop nog wat te krijgen hahaha. We liepen we de hele tijd achter de feiten aan. Want toen we de rest eindelijk weer hadden gevonden waren we ze ook zo weer kwijt. Avonds hebben we bij de carrefour gegeten. Ik had een soort bami was nog best lekker.

Woensdag moesten we natuurlijk op tijd weer naast ons bedje staan. We gingen naar Old town. Hier zijn we de vorige keer met mijn paps en mams geweest en dit keer moesten we het natuurlijk ook aan cees en bea laten zien. We hebben daar onze gezichten op een waaier laten teken erg leuk. En weer veel bekijks natuurlijk iedereen wou wel eens zien hou we er uit kwamen te zien. We hebben daar bij starbucks nog lekker wat gedronken. Heb nu een nieuw drankje. Mango thee. Het is koud met ijs en smaakt niet naar thee dus perfect voor mij. Ik ben gewoon een beetje verbrand op me schouders die dag. Heel raar want tot nu toe zijn we nog echt niks verkleurt en had nou ook niet verwacht dat het nog zou gebeuren maar toch wel blijkbaar. Daarna snel naar het station om de trein te pakken. Dat was nog wel ff wat met al die koffers de trein in stappen hahaha. Maar het is ons allemaal gelukt. Terugin het hotel nog wat gegeten en toen lekker naar bedje toe.

Het was een lekker en geslaagd weekend. Maar uitrusten doe je er niet van. Dus toen ik gister weer begon met werken voelde het bijna het zelfde als de 8ste dag van vorige week.
We hebben gisteravond weer heerlijk een voet massage gehad. En dit keer heeft Bea, Ratna en Noor ook met ons meegenoten. Ze wouden dit dan wel nog een keer voor dat ze terug gingen. Nou vind ik helemaal niet erg hoor doe graag met ze mee!

Vandaag ging me werk dagie wel lekker snel voor bij. Vanochtend was het redelijk druk dus ik heb mooi kun uitcheken en mensen kunnen helpen. Dus de ochtend vloog zo voorbij en middags ben ik dan eindelijk weer voor school aan de slag gegaan. Heb de computer mee naar beneden genomen en daar aan de slag gegaan. Ik moet er nu dan ook hard aan gaan werken. Nou ja ben er al druk mee bezig geweest maar moet er nog heel veel door doen. Pff dat is echt niet leuke deel van stage lopen. De hele stage gaat prima, maar dat schoolwerk dus niet. Maar ja we gaan onze best er voor doen en dan zien we het allemaal wel weer.

Vandaag is het de trouwdag van Bea en Cees dus gaan we lekker uit eten. Waarschijnlijk gaan we ze Paradise Cafe introduceren. Want ja wie hier komt moet daar toch echt wel heen. En vieren we daar een feestje.

Nou ik vind dat ik mijn verhaal toch wel netjes kort heb gehouden.

Ik ben ook aan het aftellen hoor. Nog 26 daagies en ik zie jullie allemaal weer!

Hele dikke x

  • 27 Mei 2005 - 09:31

    Bas:

    Hey Crissie,

    Zet 'm op hè dat laatste maandje! Geniet er nog maar even van zolang het nog duurt! Groeten vanuit een tropisch Nederland! xxx Bas

  • 27 Mei 2005 - 12:14

    Paps:

    Hë mooie meid,
    Het was gisteren wel weer lekker om je aan de lijn te hebben. Ik zie dat iedereen het erg leuk vindt bij jullie en als bij het Paradise café bent neem er dan maar eentje op ons. (betaal ik later wel)
    De eerste dozen met prulspul zijn aangekomen, dus Risch maak maar vast ruimte dan komen ze naar je toe. Vanavond gaan wij genieten van jullie kado en gaan we naar de lion king. Dus je ziet, jullie zijn niet de enigste feestvierders.
    Dikke kus voor jou , groeten aan een ieder daar, we missen je erg en houden erg veel van je.
    PS. nog maar een "paar"daagjes en dan ben je gelukkig weer terug.

  • 27 Mei 2005 - 13:59

    Carolien:

    hallo lieve nichtje. alles is weer goed gegaan lees ik .Heel leuk hoor en de dagen gaan nu tikken he! Lekker of niet.
    We leggen hier in nederland ook het lootje met 30 graden maar heerlijk vindt ik het.
    Niet mopperen anders is het zo weer stecht.
    Morgen hebben we een dagje zwembad samen met je paps dat is altijd gezellie he kees???
    nou lieve meid ik ga je weer spreken en maak je niet te druk over school gaat ook goed komen.
    dikke kus en de groetjes van hier doei doei.

    P.s Ries heb je al opgeruimd ? Je leest het de volgende doos is al onder weg.

  • 28 Mei 2005 - 15:13

    Marianne:

    he lieverd!!

    het zit er echt al weer bijna op voor jou helemaal top! ook al baal ik dat ik nog 2.5 mnd moet wachten tot ik je weer zie,
    maar daars niets aan te doen,

    robin mn huisgenootje die komt hier maandag ook aan en alvera komt woendag aan, dus wordt het nog meer knallen,
    mn lichaam is nu al zo ernstig naar de klote en ik moet nog zo lang ahha,
    ook zijn er echt geen mooie mannen hier, best wel jammer, wordt wel helemaal gek van alle nederlandse overwinterde coke snuivende kroeg bazen hier, iedreen is hier helemaal doorgeflipt, ben volgens mij echt de normaalste hiero,?
    moet je nagaan!

    nou lieverd, suc6 met alles, hou van je en spreek je x mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 44842

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: