sorry weet geen titel - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu sorry weet geen titel - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

sorry weet geen titel

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

29 Mei 2005 | China, Hangzhou

Hallo allemaal,

Gister was me laatste werkdagje van de 3 en ik kan je vertellen dat bevalt toch echt wel een stuk beter dan die 8 van vorige week.

Het werkdagje ging wel snel voorbij. Er kwamen die buitenlandse groepen inchecken dus ik kon nog aardig wat doen. Een van die groepen waren Duitsers. Nou ja verstaan gaat redelijk maar spreken doe ik het toch niet. Was er dus een Duitser naar iemand van de receptie gekomen maar die kon ook geen engels en ze hadden problemen met de kamer dus of ik dat kon oplossen. En het was me gelukt gelukkig met me paar Duitse woorden en de rest engels er doorheen. Er kwam ook een Amerikaan binnen lopen met de vraag of er hier misschien een kamer was want hij verbleef nu in een hotel waar gewoon niemand engels sprak. Dus hij vond het nogal een grote opluchting om mij te zien haha. Hoe je mensen al niet kan blij maken.

Gister kwam ook de generel manager naar me toe. Hoe vroeg het nu allemaal ging en of ik al zin had om naar huis te gaan omdat het er bijna opzit. Toen vertelde hij ook dat iedereen zo tevreden over ons was dat de collega’s dat hadden gezegd maar ook gasten dus dat was zeker wel leuk om te horen. Hij wou dan ook graag nieuwe stageres hebben. Dus we hebben toch nog een goede indruk achter gelaten. YES!

Vandaag zijn we naar de zijde makt eerst geweest en daarna naar song dynastie town. Op de zijde markt heb ik me laatste cadeautjes ingeslagen en dan ben ik nu toch echt klaar. Ik kan bijna wel een doos opsturen aan alleen de cadeaus die ik gekocht heb. Maar ja ik kan moeilijk met niks aan komen natuurlijk. Je bent niet altijd zo lang van huis weg.

Over doos gesproken. Onze spullen zijn al in Nederland aangekomen helemaal super! Je maakt helemaal blij hoor paps met je smsje. En je staat toch wel versteld dat het er maar 2 weken er over gedaan heeft met de boot. Maar ja nu kunnen we de volgende lichting op sturen want ja met een redden we het waarschijnlijk niet hahaha. Nee hoor we zijn niet koopverslaafd. Maar jullie kunnen het aan iedereen navragen je blijft gewoon kopen hier. We hebben nu gelukkig getuigen!!

Song dynastie town was nu voor de derde keer voor ons. We waren er zelf al heen geweest en daarna met paps en mams en nu met kirstens haar ouders en ratna en noor. We hadden ze natuurlijk wel aangepraat dat ze ook een kostuum aan moesten en dat hebben ze dan ook gedaan. We hebben er heel hard om gelachen. Ja paps en mams hun deden het wel hahaha. Daarna zijn we naar een voorstelling geweest die hadden we de eerste twee keer gemist. Was echt een hele mooie optreden echt met van die super mooie kostuums en natuurlijk weer geweldige performens. Je staat echt versteld hoe die mensen hun ligaan in van die rare bochten kunnen wringen. Op geven moment werd er een stuk opgevoerd met een waterval en toen gingen de sproeiers ook aan we krijgen allemaal regen over ons heen. Heel apart maar wel heel leuk. Voor de rest hebben we natuurlijk door het park heen gelopen.

Het is wel heel leuk om te zien hoe iedereen het hier ervaart. Kirsten en ik zijn er nu eigenlijk al aan gewent maar de rest nog niet. Zoals een taxi pakken is al een hele ervaring hier. En toen paps en mams er waren stonden die er al van te kijken en raakte er niet over uit gepraat en nu natuurlijk Bea, Cees, Ratna en Noor. Echt heel grappig. Ook zo raar hoe snel kirsten en ik eigenlijk al zijn ingeburgerd. Er zijn niet veel dingen meer waar we raar van op kijken. Maar ja we zijn hier natuurlijk nu ook al bijna 4 maanden.

Nou dit keer een kort verhaaltje maar dat mag ook wel een keer natuurlijk

Dikke x vanuit het warme china

Oh jongens hoe is het voetbal gegaan zijn jullie dit jaar verder gekomen dan vorig jaar of kwam de scheidsrechter weer te laat hahaha.

  • 30 Mei 2005 - 21:47

    Peter:

    Nou meiden,jullie zijn er bijna....nog ff volhouden daar in Hangzhou.hahaha

    Groeten Peter * Juliette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 44842

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: