lekker weer - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu lekker weer - Reisverslag uit Hangzhou, China van crisitina doevendans - WaarBenJij.nu

lekker weer

Door: Cristina

Blijf op de hoogte en volg crisitina

05 April 2005 | China, Hangzhou

Hai lieve mensen,

Nou vandaag was het niet zo’n spectaculaire dag. Dus niet heel veel bijzonders te vertellen.

Had vandaag een meeting over het nieuwe steakhouse menu. In het begin was het nog wel interessant maar naar 2 en een half uur heb je het toch echt wel gehad. Ben echt benieuwd hoe ze het allemaal gaan doen. Ze willen de steakhouse vrijdag al open laten gaan. Maar de koks weten nog amper hoe ze alles moeten bereiden en de bediening weet net zo min. Dus ben heel erg benieuwd hoe dit op poten word gezet. En ik ga zelf ook nog meedraaien.

Mijn engelse les ging dus niet door vanwege de meeting. Niet zo heel erge ramp gaan gewoon donderdag weer verder. Moeten er weer een aantal een toetsje maken en kan ik dus weer strenge juffrouw spelen hahaha. Altijd leuk he.

Nou hier is het nog steeds lekker weer. Ik hoor bij jullie ook, lekker. Oh marianne ik weet wel bij wie ik straks op het dak terras lig hoor. Want helaas die heb ik toch echt niet. En zorg je dat de wijn dan ook ff koud staat!

We hebben alleen al wel gehoord dat het in mei een graad of 30 is en in juni 40 graden pfffff. We zijn wel blij dat we in juli weer thuis zijn want dan is het niet meer te harden zegt iedereen.

Hey hoe is het bij mijn vertrouwde werkje in garderen? Heb al weer ff niks van jullie gehoord! En theo kwam je zwager hier nog langs?

Nou ik ga nu weer ff sporten dus laat mijn verhaal hier bij.

Dikke x

  • 05 April 2005 - 13:52

    Sander:

    Heel goed meid! Lekker sporten. Vanavond moet ik die vriend van jou ook weer ff dollen op het pleintje!!! Jaja wij zijn ook sportief bezig!!

    Gr Sander

    PS: Je hoort het Pepper: Wees maar voorbereid!

  • 06 April 2005 - 19:36

    Ria O:

    leuk alles weer gelezen te hebben, niet altijd tijd he? groetjes vanuit een regenachtig nederland.

  • 06 April 2005 - 20:27

    Rina:

    hoi cris!
    zoals je misschien al gehoord hebt kan je moeder al prima met stokjes eten!
    en heeft ze al een lijst met chinese woorden en tekens van mijn chinese vriend...
    gaaf he?!!...ik ben 3 dagen de hort op geweest en het is leuk: het eerste wat ik deed toen ik thuis kwam is de PC aan en jouw laatste avonturen lezen...
    leuk he?..je houdt half nederland in de ban!...t is nog spanner dan vroeger de Donald Duck...( sorry voor het oneerbiedige vergelijk :-)..)
    ik ben al benieuwd naar het steakhouse......
    groetjes en knuf
    Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

crisitina
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 44849

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: